اسعار العاب مدينة ملاهي كرامنتس الاسكندرية وتفاصيل الالعاب

مركز كرامنتس الترفيهي جرين بلازا

خلينا نسميها قلعة الالعاب في الاسكندرية والخروجة الاروع اللي هترجع منها مليون في المية وانت مبسوط وفاصل من كل الضغوط انت واطفالك، بتكلفة بسيطة ونشاطات متنوعة ومساحة واسعة هتنطلق فيها ويمارس فيها اطفالك المرح بلا حدود.

معلومات عن مركز كرامنتس الترفيهي

أكبر قلعة للألعاب المتنوعة والجديدة اللي بتوفر الكثير من الألعاب للأطفال لكي يستمتع طفلك بيوم ملئ بالمرح والترفيه. وكمان كرامنتس من أماكن العاب للكبار في الاسكندرية، يتميز المكان بالمساحات الواسعة اللي بتخلق نوع من حرية الحركة والجري واللعب، كما يتميز بالأمان والنظافة.

العاب مركز كرامنتس الترفيهي

دائما الاطفال يعشقون الألعاب التي تحتوي على النشاط وتجديد الطاقة التي تصنف باسم ألعاب الحركة والمتعة؛ ومن أبرز تلك الألعاب الموجودة في كرامنتس لعبة القطار، تصادم السيارات، ألعاب مائية، لعبة الفنجان، مسرح العرائس، بيت الرعب، كمان المكان مش مقتصر على الالعاب الواقعية هتلاقي هناك ألعاب الفيديو جيم. بالإضافة إلى منطقة الألعاب التابعة لجرين بلازا، أيضا سينما سفن دى، وبرامج ترفيهية أخرى بتنظمها قلعة الالعاب واحسن مكان خروج وترفيه للاطفال في الاسكندرية.

اسعار العاب كرامنتس

تختلف أسعار الألعاب في الإسكندرية داخل مركز كرامنتس الترفيهي حسب نوع اللعبة والمدة الزمنية الخاصة باللعبة. تبدأ الأسعار من 10 - 15 جنيه، بينما الدخول للمركز مجاني، كما متاح تيكيت للألعاب 20 جنيه ويتم شحن الكارت 50 جنيه الخاص بالألعاب.

العنوان: طريق 14 مايو، سموحة، سيدي جابر، الاسكندرية.
الهاتف: 0234209162
مواعيد العمل: 9 صباحًا - 10 مساءً. ماعدا يوم الجمعة يبدأ العمل من 12.30 ظهراً - 11 مساءً.

تعليقات